SoccerART ¤ Het ontstaan van...

Alle algemene informatie betreffende het forum
Plaats reactie
SA-Frank
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 28-05-2014 13:06

SoccerART ¤ Het ontstaan van...

Bericht door SA-Frank » 14-01-2015 19:38

Hoe is SoccerART, dit forum eigenlijk tot stand gekomen en wat houdt het forum precies in?

SoccerART is een forum voor de grafische mensen onder ons die zich grotendeels focussen op het maken van creaties omtrent voetbal. Uiteraard is het ook toegestaan om creaties te tonen die niks met voetbal te maken hebben. Het belangrijkste is het "ART" gedeelte.

12-01-15 is de datum wanneer ik begonnen ben met het opstarten van het SoccerART - Forum. Vroeger was ik zelf actief lid op het "Soccer-Graphics-Forum", dit forum maar ook de site bestaan niet meer. Dan blijft de vraag, welk forum hebben de leden van destijds nu nog over om hun kunstwerkjes te tonen? Die vraag kon ik niet volledig beantwoorden.. Er zijn fora waar een grafisch gedeelte, maar een forum wat specifiek gericht is op het grafische werk met betrekking op voetbalcreaties, dat kwam ik niet meer tegen, niet in Nederland tenminste.

Het doel van SoccerART is een erkend medium te worden voor grafische kunstenaars die zich graag richten op creaties met betrekking op voetbal. Waar de "voorloper" van SoccerART erg groot en actief is geweest, wil SoccerART zich in eerste instantie richten op het creëren van naamsbekendheid en meer actieve leden, vanuit daar kan SoccerART groter en bekender worden.

Hopelijk is het onstaan van SoccerART en zijn de doelen van SoccerART wat duidelijker. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn kan je die altijd in dit topic kwijt, het vragentopic, of je stuurt mij gewoon een privé-bericht of mail.

Grafische groet,
Frank
[color=cyan]SoccerART[/color]
[img]http://s6.postimg.org/562y9tash/tevez.png[/img]

SoccerART-Beheerder

Plaats reactie